Aprofita aquesta nova oferta formativa, convocada pel Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB), per ampliar les teves capacitacions i poder optar a noves oportunitats de feina dins el món de la conducció i del transport, tant de viatgers com de mercaderies: permisos C (camió) i D (autocar), programes de qualificació inicial (CAP) i contínua (reciclatge CAP).
A qui va adreçada?
Aquesta convocatòria de formació s’adreça prioritàriament a persones treballadores ocupades en el moment que comenci l’acció formativa, que facin feina en empreses que tenguin activitat empresarial a les Illes Balears. A més, hi poden participar persones desocupades, en un percentatge no superior al 30% del total programat de participants, que han d’estar inscrites al SOIB com a demandants en situació d’alta.
Totes les persones participants hauran de complir els requisits que estableix el programa formatiu de cada especialitat:
- Formació per a l’accés a les proves del permís de conducció classe C
- Formació per a l’accés a les proves del permís de conducció classe D
- Programa de qualificació inicial accelerada amb sensibilització i educació viària, tacògraf digital i atenció i informació als viatgers (CAP viatgers)
- Programa de qualificació inicial accelerada de conductors amb sensibilització i educació viària, subjecció de càrregues, tacògraf digital i transports de mercaderies sota temperatura dirigida (CAP mercaderies)
- Programa de formació contínua CAP per a conductors amb sensibilització i educació viària (mercaderies i viatgers)
NOTA: pots consultar l’apartat 8.2 Selecció de les persones participants en les accions formatives a la Convocatòria de subvencions SOIB Formació en el treball per a persones ocupades 2024-2026
Com es pot sol·licitar i termini per fer-ho
La informació i terminis per a inscriure’s estan disponibles al cercador de cursos del web del SOIB. Les persones interessades poden fer la preinscripció a través del mateix cercador de cursos o bé contactar amb els centres impartidors per sol·licitar més informació i inscriure’s.