Notícies
El Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB) destina 12 milions d’euros per a programes mixts d’ocupació i formació
L’informe «Dona i mercat de treball» reflecteix que la recuperació de l’ocupació en les dones ha estat més intensa
L'informe «Dona i mercat de treball a les Illes Balears» del SOIB reflecteix que la recuperació de l'ocupació en les dones ha estat més intensa (3,7%) que en els homes tot i mantenir alts nivells de precarietat La bretxa salarial es manté sobre el 15% a les Illes...
Gràcies a Soib Reactiva 2021 els ajuntaments de la Mancomunitat del Pla de Mallorca han contractat a 44 persones treballadores
Sineu ha acollit avui l’acte de benvinguda a les 44 persones contractades als 14 ajuntaments del Pla de Mallorca mitjançant la convocatòria SOIB Reactiva 2021. Aquesta iniciativa permet que 20 dones i 24 homes facin feina durant sis mesos a jornada completa per dur a...
Els certificats de professionalitat per a l’ocupació, protagonistes de l’estand del SOIB a la mostra del Dia de les Illes Balears
Amb el lema «Som Pro» es difonen els avantatges d’aquestes acreditacions oficials i gratuïtes A partir d’aquest dissabte dia 26 de febrer el Servei d'Ocupació de les Illes Balears, SOIB, disposa d’un estand a la mostra institucional que s’ha organitzat en el marc de...
24 persones treballaran a l’Ajuntament de Llucmajor durant sis mesos gràcies al programa SOIB REACTIVA 2021
Gràcies a la convocatòria SOIB Reactiva 2021 l’Ajuntament de Llucmajor i el Patronat de la Residència de Persones Majors han contractat a 24 persones desocupades que faran feina al municipi durant sis mesos. El batle de Llucmajor, Eric Jareño; la regidora d'Ocupació,...
El SOIB Empreses entrevista 167 persones a la primera jornada de preselecció per cobrir 100 llocs a Mercadona de Palma i Calvià
Mercadona selecciona personal de supermercat amb perfil de caixa i reposició per a diferents zones de Mallorca, en concret el primer job day convocat avui correspon a les zones de Palma i Calvià. Per això, el servei SOIB Empreses ha organitzat un nou procés de...