Registre

L’Administració de les Illes Balears disposa d’una xarxa d’oficines on la ciutadania pot presentar escrits, sol·licituds, queixes o comunicacions adreçats a qualsevol departament de l’Administració de les Illes Balears, de l’Administració General de l’Estat o de qualsevol òrgan de l’Administració local i autonòmica.

Telemàticament:
La via preferent per a presentar documentació a l’Administració és mitjançant la Seu Electrònica per als procediments amb tràmits telemàtics o el Registre electrònic comú per als procediments que no disposen de tràmit telemàtic.

Presencialment:
Si la presentació telemàtica no és possible, i no tens obligació de relacionar-te telemàticament amb l’Administració, pots acudir presencialment a les següents oficines de registre del SOIB:

  • SOIB Serveis Centrals
    Carrer Gremi d’Hortolans, 11, planta 1a
    Polígon de Son Rossinyol
    07009 Palma
  • SOIB Centre de Formació Blancadona. Registre operatiu a partir del 10/02/2025
    (oficines traslladades a Edifici CETIS)
    Carrer de Canàries, 35. 1r pis
    07800 Eivissa
  • SOIB Centre de la Mar
    Carrer Ruiz i Pablo, 13
    07702 Maó

Horaris del registre
De dilluns a divendres de 09.00 h a 14.00 h.
Atenció preferent amb cita prèvia.

Pots sol·licitar cita prèvia a l’enllaç següent: cita prèvia.

També pots consultar la llista de tots els centres de la CAIB on es pot registrar documentació.

Models de sol·licitud